Kwi 28

Praktyki w Londynie- zebranie.

Uwaga !
09 maja (wtorek) o godz.18.00 w sali 1c odbędzie się zebranie informacyjne dla rodziców i
uczniów, którzy wyjeżdżają na praktyki do Londynu w sierpniu.
06 czerwca (wtorek) o godz. 18.00 również w sali 1c odbędzie się zebranie dla rodziców i
uczniów wyjeżdżających na praktyki w październiku.
Obecność wszystkich uczniów wraz z rodzicami obowiązkowa!!!
 

Kwi 28

Zebranie – 3 TI

09 maja we wtorek o godz.17.00 w sali 10 odbędzie sie zebranie dla rodziców uczniów klasy
3 TI.

Kwi 19

KONKURS SZYBKIEGO CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM W JĘZYKU ANGIELSKIM

Dnia 12 kwietnia w ZSZ im. St. Staszica w Aleksandrowie Łódzkim odbył się konkurs szybkiego czytania ze zrozumieniem w języku angielskim.

W konkursie wzięło udział 22 uczniów.

 

Laureaci konkursu:

 

I miejsce Sebastian Wojtyniak (klasa IV TI)

 

II miejsce Weronika Chmurska (klasa IV TO)

 

III miejsce Adam Weres (klasa II TI)

 

 

Wyniki konkursu:

 

Miejsce

Nazwisko i imię

Liczba uzyskanych

punktów

1

Wojtyniak Sebastian

41

2

Chmurska Weronika

39

3

Weres Adam

39

4

Fijałkowski Tomasz

38

5

Hoba Albert

36

6

Janiszewski Hubert

36

7

Kulak Szymon

36

8

Smolarek Natalia

35

9

Walczak Daria

35

10

Michalski Kamil

34

11

Plichta Krzysztof

33

12

Gajdka Klaudia

32

13

Małek Piotr

30

14

Stasiak Dominika

30

15

Kaczmarek Julian

29

16

Kowalczyk Joanna

29

17

Buss Adam

27

18

Kleczewska Milena

26

19

Kowalczyk Konrad

24

20

Butelo Arkadiusz

21

21

Skonieczka Mateusz

15

22

Taburska Angelika

11

 

 

W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów przez więcej niż jednego uczestnika, kryterium decydującym o zajętym miejscu był czas w jakim uczestnik rozwiązał zadania konkursowe.

Kwi 19

Spotkanie z Kombatantami Misji Pokojowych ONZ.

       W dniu 29 marca uczniowie klas IV uczestniczyli w zajęciach przeprowadzonych przez weteranów misji pokojowych i stabilizacyjnych. Młodzież dowiedziała się m.in., że Polacy już od 1953 r. biorą udział w różnych działaniach na rzecz utrzymania pokoju na świecie. Polscy żołnierze byli zaangażowani w operacje międzynarodowe w Korei, Wietnamie, Libanie, Afganistanie, Syrii, Egipcie, Kambodży, byłej Jugosławii i Iraku. Weterani: Eugeniusz Lipert, Adam Jóźwiak i Roman Szymański ciekawie opowiadali o swoich doświadczeniach i przeżyciach z misji. Doskonałym uzupełnieniem tych opowieści była prezentacja, przywiezione przez gości pamiątki oraz repliki uzbrojenia i wyposażenia żołnierzy. W przeprowadzonym mini – konkursie na zadane pytania prawidłowo odpowiedzieli: Michał Nowak i Norbert Kiełbowicz.

A teraz pytanie za dwa plusy z historii: ile razy myli się saper? :):):)

 

 

Kwi 19

Katyń – pamiętamy. Spotkanie z Panem Adamem Przepałkowskim.

„Tak jeden za drugim podawał swe nazwisko, Ostatnie to słowa w ich życiu, Ostatnie pytanie, ostatnia odpowiedź, i jedna kula, to wszystko…” 3 kwietnia uczniowie klasy I TR spotkali się z panem Adamem Przepałkowskim Prezesem Związku Legionistów Polskich i Ich Rodzin. Gość opowiedział historię swojego ojca – rotmistrza Zygmunta „Młota” Przepałkowskiego – zamordowanego w kwietniu 1940 r. w Katyniu. Należał on do Związku Walki Czynnej, był żołnierzem I Kompanii Kadrowej, brał udział w wojnie polsko – bolszewickiej. W 1939 r. został aresztowany przez NKWD, więziony w Kozielsku a następnie rozstrzelany w lesie katyńskim. W 2007 r. został pośmiertnie awansowany do stopnia majora. Warto posłuchać utworu, który przypomina te tragiczne wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=Xr9NpfQq780

Kwi 12

Regulamin Międzyszkolnego Konkursu na film „Moje zdrowe gotowanie”.

Regulamin

Międzyszkolnego Konkursu na film

„Moje zdrowe gotowanie”

 

  1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Aleksandrowie Łódzkim. Konkurs organizowany jest w ramach realizacji projektu „Żyj w zgodzie z naturą” finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi i Starostwa Powiatowego
     w Zgierzu.
  2. Celem konkursu jest:

    1. rozbudzenie aktywności poznawczej uczniów,
    2. rozwijanie umiejętności posługiwania się technikami multimedialnymi,
    3. kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł wiedzy,
    4. zdobycie wiedzy na temat zasad zdrowego odżywiania,
    5. promowanie zdrowego stylu życia.
  3. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Praca powinna być przygotowana przez jednego ucznia.
  4. Praca konkursowa ma mieć formę krótkiego filmu (5 – 8 minut) prezentującego przygotowanie posiłku o walorach odżywczych.
  5. Wymagania techniczne. Pracę należy wykonać za pomocą dowolnych technik multimedialnych rejestracji audio-wideo (od kamery cyfrowej do telefonu komórkowego). Można wykorzystać dowolny program do edycji wideo, ale należy wyeksportować wykonany film do formatu avi, tak aby można było go odtworzyć
    w programie Windows Media Player lub VLC Media Player (program zawiera własne kodeki i powinien poradzić sobie z każdym formatem pliku wideo) w systemie
    Windows 7 lub nowszym. Plik wynikowy wideo nie może przekroczyć rozmiaru płyty DVD, czyli 4,3 GB. Rozdzielczość minimalna filmu musi wynosić najmniej
    1024 na 768 pikseli.
  6. Kryteria oceny pracy:

    1. wartość merytoryczna (zasady zdrowego odżywiania) –  10 pkt.
    2. oryginalność pomysłu – 5 pkt.
    3. atrakcyjność materiału wideo (efekty audio – wideo) – 10 pkt.
    4. przejrzystość i poprawność językowa pracy – 5 pkt.
  7. Każda płyta powinna być opatrzona tytułem filmu i imieniem oraz nazwiskiem autora filmu. Do pracy (w kopercie) należy dołączyć krótką informację dotyczącą autora  pracy (imię, nazwisko, nazwa szkoły, klasa, dokładny adres szkoły, telefon kontaktowy
    do opiekunów konkursu).

WAŻNE! Do pracy należy dołączyć oświadczenie dotyczące praw autorskich do wykonanego filmu.

„Jestem autorem wykonanego filmu konkursowego pod tytułem „….”i wyrażam zgodę na wykorzystanie pracy konkursowej przez organizatorów konkursu w trakcie realizacji konkursu oraz w celach promujących konkurs”.

Oświadczenie należy podpisać czytelnie, pismem odręcznym.

  1. Pracę konkursową należy wysłać pocztą na adres szkoły:

Zespół Szkół Zawodowych im Stanisława Staszica, ul. Łęczycka 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki lub dostarczyć osobiście (na płycie CD) do sekretariatu szkoły. Prace powinny znajdować się w kopercie z dopiskiem „Moje zdrowe gotowanie”.

  1. W przypadku pytań dotyczących konkursu prosimy o kontakt na adres e-mail: pedagog@alestaszic.edu.pl lub  telefoniczny do szkoły 42 712 11 56 wew. 20.
  2. Termin nadsyłania prac:

Pracę należy przesłać w terminie do 30 kwietnia 2017 r.

  1. Nagrody:

I miejsce – głośnik przenośny,

II miejsce – słuchawki,

III miejsce – pendrive.

Każdy autor zakwalifikowanej do konkursu pracy otrzyma dyplom.

Nagrody zostaną rozdane podczas drzwi otwartych 17 maja br. w Zespole Szkół Zawodowych im Stanisława Staszica (godzina zostanie podana w  późniejszym terminie).

  1. Wyniki prac konkursowych zostaną ogłoszone do 5 maja 2017 r. na stronie internetowej Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica pod adresem www.alestaszic.edu.pl.

Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji prac konkursowych w ramach prac związanych z organizacją konkursu i jego promocją. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zgodą na wykorzystanie prac zgodnie z regulaminem.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!

Kwi 12

Regulamin Międzyszkolnego Konkursu Fotograficznego  „Tu jest pięknie”.

Regulamin Międzyszkolnego Konkursu Fotograficznego  „Tu jest pięknie”

 

  1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Aleksandrowie Łódzkim. Konkurs jest organizowany w ramach realizacji projektu „Żyj w zgodzie z naturą” finansowanego ze środków Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz Starostwo Powiatowe w Zgierzu.
  2. Celem konkursu jest:

    1. Rozbudzenie aktywności poznawczej uczniów.
    2. Rozwijanie umiejętności posługiwania się technikami multimedialnymi.
    3. Kształtowanie poczucia piękna.
    4. Odkrywanie miejsc przyrodniczo cennych w powiecie zgierskim.
    5. Propagowanie i rozwijanie zainteresowań przyrodniczych wśród uczniów.
  3. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
  4. Praca konkursowa

Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie do 3 fotografii. Należy nadać im tytuły. Zdjęcia powinny być dostarczone  w formie elektronicznej oraz wywołane. Każde zdjęcie należy na odwrocie podpisać: imieniem i nazwiskiem autora,  informacją na temat miejsca i daty wykonania zdjęcia.  Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPG, nie więcej  niż 2400 pixeli. Jedno zdjęcie nie może przekroczyć 10 MB.  W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie prace autorskie.

  1. Kryteria oceny pracy:

Ocenie podlegać będą:
a.  walory artystyczne zdjęcia,
b.   kompozycja,
c.   pomysłowość,
 d.  zgodność z tematem konkursu.

  1. Do pracy (w kopercie) należy dołączyć krótką informację dotyczącą autora pracy (imię, nazwisko, nazwa szkoły, klasa, dokładny adres szkoły, telefon kontaktowy do opiekuna ucznia).

WAŻNE! Do pracy należy dołączyć oświadczenie dotyczące praw autorskich

do wykonanych zdjęć. Np. „Jestem autorem wykonanego zdjęcia konkursowego i wyrażam zgodę na wykorzystanie pracy konkursowej przez organizatorów            konkursu w trakcie realizacji konkursu oraz w celach promujących konkurs”.                         Oświadczenie należy podpisać czytelnie, pismem odręcznym.

  1. Pracę konkursową należy wysłać pocztą na adres szkoły – ZSZ im S. Staszica ul. Łęczycka 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki lub dostarczyć osobiście (na płycie CD) do sekretariatu szkoły. Prace powinny znajdować się w kopercie z dopiskiem „Tu jest pięknie”.
  2. W przypadku pytań dotyczących konkursu prosimy o kontakt na adres: pedagog@alestaszic.edu.pl lub  telefoniczny do szkoły 42 712 11 56 wew.20.
  3. Termin nadsyłania prac:

Pracę należy przesłać w terminie do 30 kwietnia 2017 r.

  1. Nagrody.

                Każdy autor zakwalifikowanej do konkursu pracy otrzyma dyplom. Laureaci konkursu               otrzymają nagrody rzeczowe (I miejsce – głośnik przenośny, II miejsce – słuchawki,

                 III miejsce – pendrive).

Zostaną one rozdane podczas drzwi otwartych 17 maja br. w ZSZ im S. Staszica (godzina zostanie podana w  późniejszym terminie).

  1. Wyniki prac konkursowych zostaną ogłoszone do 5 maja 2017 roku na stronie internetowej Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica pod adresem www.alestaszic.edu.pl.

Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji prac konkursowych w ramach prac związanych z organizacją konkursu i jego promocją.

Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zgodą na wykorzystanie prac zgodnie z regulaminem.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie!

 

Kwi 11

II MIEJSCE W MISTRZOSTWACH POWIATU W PIŁCE NOŻNEJ CHŁOPCÓW

WE WTOREK 4 KWIETNIA I W PIĄTEK 7 KWIETNIA ROZEGRANE ZOSTAŁY MISTRZOSTWA POWIATU ZGIERSKIEGO W PIŁCE NOŻNEJ CHŁOPCÓW. REPREZENTACJA NASZEJ SZKOŁY ZAJĘŁA DRUGIE MIEJSCE. W DRODZE DO FINAŁU POKONALIŚMY ZGIERSKIEGO „EKONOMIKA”, TECHNIKUM Z BRATOSZEWIC ORAZ LICEUM TRAUGUTA ZE ZGIERZA. W FINALE PRZEGRALIŚMY Z ZESPOŁEM SMS Z ALEKSANDROWA 2:1.
SKŁAD DRUŻYNY: NOWACKI ARKADIUSZ, WOJTYNIAK SEBASTIAN, GULEJ ADRIAN, STASZEK DOMINIK, TWARDOWSKI MATEUSZ, SKONIECZKA MATEUSZ, GRABARCZYK KRZYSZTOF, BARAŃSKI MIKOŁAJ, ŚCIGACZEWSKI KAMIL.

nogai_001 nogai_002 nogai_003

 

Kwi 11

Powiatowe Targi Edukacyjne

W dniu 28 marca 2017 roku odbyły się Powiatowe Targi Edukacyjne. Nasze stoisko w tym roku wyglądało bardzo atrakcyjnie i cieszyło się dużym zainteresowaniem. Młodzież gimnazjalna mogła wykonywać nadruki na torbach, zapoznawać się z grami komputerowymi. Wszyscy otrzymywali materiały promocyjne. Przez cały czas trwania imprezy wyświetlany był film promocyjny oraz zdjęcia z wydarzeń szkolnych. Na uwagę zasługiwało samo urządzenie i wystrój stoiska. Pomysłodawczynią była Pani Jagoda Siadul a pomagali jej uczniowie z klasy informatycznej i organizacji reklamy z nauczycielami Panią Małgorzatą Dobroniak i Panem Marcinem Kostankiem. Mamy nadzieję, że zainteresowanie stoiskiem przełoży się na dobry nabór do klas pierwszych.

 

targi_001     targi_002    targi_006   targi_012targi_003 targi_004 targi_005 targi_007 targi_008 targi_009 targi_010 targi_011 targi_013

Kwi 11

KONKURS SZYBKIEGO CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM W JĘZYKU ANGIELSKIM

Eliminacje konkursowe odbędą się 12.04.2017r. (środa) o godz. 10.50 (4 godzina lekcyjna)

w salach 2B i 3B.

Sala 2B

1. Buss Adam

2. Butelo Arkadiusz

3. Chmurska Weronika

4. Fijałkowski Tomasz

5. Gajdka Klaudia

6. Hoba Albert

7. Janiszewski Hubert

8. Kaczmarek Julian

9. Kleczewska Milena

10. Kowalczyk Joanna

11. Kowalczyk Konrad

12. Kulak Szymon

Sala 3B

1. Michalski Kamil

2. Mielczarek Maciej

3. Plichta Krzysztof

4. Rozpara Mateusz

5. Skonieczka Mateusz

6. Smolarek Natalia

7. Stasiak Dominika

8. Ścigaczewski Kamil

9. Taburska Angelika

10. Walczak Daria

11. Weres Adam

12. Wojtyniak Sebastian

13. Wrzesiński Cezary

14. Żuk Joanna

Starsze posty «

» Nowsze posty

 

 

Rekrutacja 2024

 

 

TECHNIK INFORMATYK

 

TECHNIK LOGISTYK

 

TECHNIK MECHANIK

 

TECHNIK PROGRAMISTA

 

TECHNIK RACHUNKOWOŚCI

 

TECHNIK REKLAMY

 

 

zapraszamy  na DRZWI OTWARTE

 

9 kwietnia 2024 r.

 

w godzinach 14.00 – 18.00

 

OK